Nieuwsbrief juli 2024

Aanvulling bestuur

Het bestuur is blij om te melden dat het zij met 3 leden zijn overeengekomen dat zij, als interim, toe treden tot het bestuur. Het betreft mevrouw Janny Witte en de heren Cas van de Mosselaar en Jan Joost Pieterman. Over welke taak de nieuwe leden uit gaan voeren vinden intern gesprekken plaats.

De kreet ‘interim’ heeft betrekking op het feit dat zij pas in de eerstvolgende Algemene Ledenvergadering door de leden formeel gekozen kunnen worden voor een bestuursfunctie.

Afvoeren olie

Voor het afvoeren van olie beschikt de vereniging over een olievat welke is geplaatst in de loods op onze haven. Met regelmaat komt het echter voor dat jerrycans of anderzijds, zonder overleg, naast het vat worden gezet. Omdat hier van de inhoud niet bekend is, kan de inhoud niet worden gestort in het olievat. Het bijplaatsen van cans is dus niet toegestaan!

Het vat is alleen geschikt voor de afvoer van olie en dit is alleen mogelijk na overleg met de beheerders, Roland Mooren of Kees Kamp!! Bilgewater of andere vloeistoffen dient de eigenaar ZELF af te voeren (via de milieustraat)!

Dit is dus niet de bedoeling!

Nieuwe aanwinst groenvoorziening

Sinds vorige week beschikt het team van de groenvoorziening over hun nieuwe trots, een veegmachine. Het met regelmaat vegen van het haventerrein moet resulteren in minder aanwas van onkruid.

Fijne vakantie!

Het bestuur wenst al haar leden die binnenkort vertrekken, of misschien al zijn vertrokken, een hele fijne en welverdiende vakantie! Mocht u voornemens zijn om van uw reis nog een mooi verslag te maken, zijn wij graag bereid om dit op de website te plaatsen.

Tot zover!