Nieuwsbericht

SLUITING HELLING.
Vanwege herstelwerkzaamheden aan onze helling zal deze vanaf donderdag 25 april, tot nader order, buiten gebruik zijn. Zo zal onder andere het oude beton worden verwijderd en vernieuwd. U wordt bericht wanneer de helling weer toegankelijk is.

INSTRUCTIEAVOND BARPERSONEEL.
Op 3 mei 2024 vindt de jaarlijkse instructieavond plaats voor de leden die de bardiensten verzorgen. Leden zullen op deze avond door zorg van de barcommissie (Harry, Harold en Ine) volledig worden geïnstrueerd over de werkzaamheden en handelingen die een bardienst met zich meebrengt. Dat deze avond belangrijk is blijkt wel uit het feit dat het met regelmaat voorkomt dat leden, wanneer zij moeten starten met hun bardienst, geen of onvoldoende kennis hebben van deze werkzaamheden. Bent u dus ingedeeld voor de bardiensten, kom naar de voorlichting! Aanvang van de avond is 20.00 uur.

BEZOEK WSV DE MOOKSE PLASSEN.
Op zaterdag 4 mei 2024 en zondag 5 mei 2024 zal de watersportvereniging de Mookse Plassen haar clubweekend houden op onze haven. Zij zullen met ongeveer 14 schepen onze haven bezoeken. De organisatie heeft haar programma met ons doorgesproken en naar verwachting zal er zaterdagavond worden gebarbecued en wordt er zondagochtend een ontbijt geserveerd in de kantine. Omdat we waarschijnlijk niet voldoende plekken hebben voor de bezoekende schepen, zal er door hen, dubbel worden belegd. Dit kan eventueel voor onze eigen leden leiden tot enige overlast maar graag hiervoor uw begrip. Immers, voor elk probleem is een oplossing!