In het zonnetje

Gisteren zijn Joke Posthumus en Toon Peters in het zonnetje gezet voor de uitzonderlijke inzet die zij leveren voor onze vereniging.

Toon werd verrast tijdens zijn traditionele vrijdagochtendkoffie en Joke tijdens de Algemene Leden Vergadering.

Toon Peters: Sinds decennia verzorgt Toon op zeer enthousiaste wijze de koffie op de vrijdagmorgen. Dit vaak met mooie verhalen uit vroegere tijden van Toon en met regelmaat voorzien van oude Graafse liedjes. Met heel zijn ziel en zaligheid zorgt Toon voor sfeer en gezelligheid op de vrijdagochtend. En sterker nog, wie het lef heeft om zich binnen het domein van Toon te begeven, riskeert een flinke uitbrander.

Beste Toon, hartelijk dank voor jouw inzet in de afgelopen jaren en vooral het in ere houden van de vrijdagmorgenkoffie. Wij hopen nog lang van jouw gastvrijheid te mogen genieten.

Joke Posthumus: Naast commissielid van de Adviescommissie neemt Joke ieder jaar en al jaren, bijna als vanzelfsprekend, de taak van winterhavenmeester voor haar rekening. Gedurende deze periode is Joke van grote waarde als gastvrouw van de haven wat ook veelvuldig wordt teruggekoppeld door passanten die zich in een warm nest wanen. Haar enthousiaste inzet ontlast het bestuur enorm en de havenmeesterpoule in het bijzonder.

Beste Joke, ontzettend bedankt voor jouw inzet en wij hopen nog lang op jouw steun te kunnen rekenen.

Het Bestuur