Einde seizoen

Beste leden van Wsv De Stuw,

Het seizoen loopt langzaamaan weer ten einde, ik hoop dat iedereen een leuk watersport seizoen heeft gehad, aan het weer heeft het in ieder geval niet gelegen.

Er zijn nog een aantal zaken die geregeld moeten worden voor de winter.

• Boten en rubberboten die mee naar huis kunnen en een wal plaats innemen moeten van het terrein af voor de hijsdagen (22 oktober)
  • Boten in het water die via de helling uit het water willen, moeten dit voor 22 oktober doen ook vanwege de hijsdagen.
  • Mensen die hun boot op de wal willen stallen kunnen dit doorgeven aan Ton de Laat (zie de nieuwsbrief van 31 augustus).
  • Boten die de komende winter in het water blijven moeten dit doorgeven aan Roland ( rpjmooren@hetnet.nl ) zodat we een winterindeling kunnen maken.

Verder wil ik jullie erop attent maken dat er vanaf 8 oktober op elke boot (dus ook de optimisten) en trailer en mast die op de wal staat een label aanwezig moet zijn met daarop het lidmaatschapsnummer van de eigenaar.

Labels zullen verkrijgbaar zijn in ons clubgebouw.

Boten en trailers en masten zonder label zullen door de vereniging verwijderd en of opgeruimd worden.

Hopelijk mag ik op aller medewerking rekenen zodat we alles in goede banen kunnen leiden.

Namens de havencommissie en het Bestuur,

Roland Mooren

Havencommissaris wsv De Stuw.