Uitnodiging WSV Boxmeer

Op zondag 25 september 2022 organiseert WSV Boxmeer een rommelmarkt op hun verenigingshaven. De markt zal watersport gerelateerd zijn en de deelnemers kunnen alleen (aspirant) leden van watersportverenigingen uit de regio zijn. De rommelmarkt kan alleen doorgaan mits er voldoende interesse is en aanmelding van verkopers.

Vanaf 09.30 uur kunnen verkopers terecht en voor hen is de toegang gratis. De markt opent om 11.00 uur en zal duren tot 16.00 uur. Entree voor niet standhouders is € 1,00 en tegen sterk gereduceerde prijzen zijn er behalve warme- en koude dranken, ook snacks verkrijgbaar.

Mocht er binnen onze eigen vereniging interesse zijn voor een stand op de rommelmarkt of vragen hieromtrent, meld u dan aan voor 1 september bij WSV Boxmeer: info@wsvboxmeer.nl (tel 085-576496).