Gezocht

Na een periode van veelvuldige afwezigheid vanwege fysiek ongemak is deze week, na goed onderling overleg, besloten om de samenwerking met mevrouw Silvia Verhoeven als schoonmaakster voor onze vereniging te beëindigen. Uiteraard willen wij Silvia heel erg bedanken voor haar inzet en er zal nog op passende wijze afscheid van haar worden genomen.

Probleem is echter wel dat wij met spoed op zoek moeten naar een ‘nieuwe Silvia’. Voor wij echter buiten de vereniging gaan zoeken is besloten om eerst binnen onze gelederen te gaan kijken of er iemand interesse heeft om deze taak voor zijn/haar rekening te nemen. Het betreft kortweg het 2 maal per week schoonmaken van de toiletten en douches. De werkzaamheden behelzen ongeveer anderhalf uur per keer. In het hoogseizoen kan dit oplopen naar 3 maal per week. Het moment van schoonmaken is zelf in te delen.

Heeft u interesse en/of vragen mbt de werkzaamheden en vergoeding, meld u bij iemand van het bestuur.