Zeer geslaagd clubweekend

Na 2 jaren in het teken van Covid-19 en het niet de mogelijkheid hebben om het jaarlijkse clubweekend te organiseren, stond nu het licht op groen en is er door de evenementencommissie Mirjam Adema, Peter Reffeltrath en Walter van der Valk voor een schitterend mooi programma gezorgd.

Op zaterdag 11 juni werden de deelnemers om 11.00 uur verwacht bij WSV de Gouden Ham in Maasbommel. Uiteindelijk meldden zich twintig volwassenen, vier kinderen en drie honden op de verenigingshaven waar Adri en Thea van Uden de scepter zwaaien. Na de broodjes en de soep werden vervolgens de fietsen bestegen voor een bezoek aan Stoomgemaal d’n Tuut in Appeltern. Na een interessante rondleiding werd toeristisch teruggefietst naar Maasbommel waar het alweer tijd was voor de BBQ. Onder schitterende weersomstandigheden werd er lekker gegeten en gedronken en gezellig nagenoten van de eerste indrukwekkende dag.

Op zondag werden we om 09.00 uur op het ontbijt ontboden. Ook dit was weer meer dan voortreffelijk verzorgd door de organisatie! Na dit ontbijt werden we om 10.30 uur verwacht bij de Riverside. Hier werd door ons met een kruisboog en pijl en boog geschoten. Uiteraard werden ook de resultaten hiervan geregistreerd en na telling hiervan kwam Roland Mooren als beste schutter uit de bus. Hem werd door de organisatie een heuse bokaal en medaille uitgereikt.

Na de indrukken op het schietterrein werd er teruggefietst en bij aankomst bleek de tafel alweer gedekt met broodjes worst. Na het uitbuiken hiervan, was het tijd om rustig terug te varen naar Grave. Een ware Graafse armada bezette de Maas en toen iedereen tegen 16.00 uur weer terug was in onze eigen haven, kon worden teruggekeken op een geweldig geslaagd weekend! Hierbij gaat alle lof uit naar Mirjam, Peter en Walter! Namens alle deelnemers heel hartelijk bedankt voor jullie inzet en we kijken alweer uit naar volgend jaar!!

Onderstaand enkele foto’s.

Alle uitleg over hoe het water wordt weggepompt.
De poepende stoker zorgde wel voor wat hilariteit……!
De dames in volle concentratie…!
Voldaan na een top-weekend!